צור קשר

אנחנו כאן כדי לעזור לכם ליצור אירועים מושלמים

רשתות חברתיות

עקבו אחרינו לעדכונים

אימייל

hello@vixsolutions.co.il

נענה תוך 24 שעות

טלפון

053-924-2324

זמינים בימים א'-ה' 9:00-18:00

שלחו לנו הודעה

יש לכם שאלה? נשמח לעזור!

שאלות נפוצות

תשובות לשאלות שכנראה מעניינות אתכם

איך מתחילים להשתמש ב-Vix?

ההרשמה פשוטה ומהירה. כל מה שצריך זה להרשם בחינם, להתחיל להעלות אנשי קשר וליצור אירוע!

איך מעלים רשימת מוזמנים?

יש לכם מספר אפשרויות: ייבוא אנשי קשר מ-Google או מ-ICloud (הכי פשוט!), שליחת אנשי קשר בוואטסאפ, העלאת קובץ אקסל והוספה ידנית.

האם השירות באמת חינמי?

המערכת חינמית – גם יצירת רשימת המוזמנים. התשלום? רק כששולחים את ההזמנות.

האם מישהו אחר יכול לשלוח לי אנשי קשר?

כן! אפשר לשלוח קישור מיוחד לחברים או בני משפחה שיוכלו להוסיף אנשי קשר ישירות לאירוע שלכם. זה מושלם לאירועים משפחתיים או אירועים עם שותפים!

איך אני יודע כמה אנשים אישרו הגעה?

הדשבורד שלנו מראה לכם בזמן אמת כמה אנשים אישרו הגעה, כמה עדיין לא ענו, וכמה דחו. תוכלו לראות סטטיסטיקות מפורטות וגרפים שעוקבים אחר התקדמות התגובות לאירוע שלכם.

כמה עולה לשלוח הזמנות?

לאירוע בינוני-גדול של 150-300 אנשי קשר (שזה הרבה יותר אנשים בפועל - למשל, איש קשר אחד יכול לייצג משפחה של 5 אנשים), העלות הצפויה היא בין 150-250 ₪. זה כולל שליחת הזמנות, כמה סיבובי תזכורות, תזכורת ביום האירוע והודעת תודה יום אחרי.